Wednesday, January 14, 2009

کاش همه چیز به سادگیِ خواب بود

17 Comments:

Blogger bizz said...

یه بار یه خوابی دیدم که بعدا که بهش فکر میکردم مخم بدجوری میگوزید. یا خوابش خیلی پیچیده بوده یا مخ من بگا. حالا نمیدونم همه چیزی که منظورته از اون خواباییه که مخ آدمو میگوزونه یا از اون مخاییه که خواب آدمو؟

7:35 AM  
Blogger پژمان said...

kollan ke vaghti man kam miaaram mikhaabam balke too khaab ye faraji beshe, mese alaan ke dar tamaamie sho'oone zendegim ridam!

8:01 AM  
Blogger bizz said...

کلا پژمان دقت کردی چه موجود بی شئونی هستی؟؟ من که زیاد دقت نکردم. مجید تو دقت کردی پژمان عجب موجود بی شئونیه یا نه؟

8:23 AM  
Blogger پژمان said...

na shoo'oon daaram vali ridam too hamash! gohie!

8:27 AM  
Blogger mijIT said...

من تو یه حالت دگانه ای بودم فک کنم

بازم که شما ۲تا توپتون افتاد اینجا
دفعه ی آخرتون باشه وگر نه پارتون می کنم
البته توپتونو

8:37 AM  
Blogger پژمان said...

to ghalat kardi albate toopemoono!

8:54 AM  
Blogger bizz said...

توپ پژمان بود. مال من مو نداره

1:30 PM  
Blogger mijIT said...

خوب من اینجوری بیشتر دوس دارم

11:03 AM  
Blogger bizz said...

خب واسه همین داشتیم با توپ پژمان بازی میکردیم. گفتیم هر جا بیفته کسی دس بهش نمیزنه!

11:52 AM  
Blogger Hossein said...

Kash hame chiz be sadegie khab bood, Kash hame chiz be aramesh e khab bood, kash mishod hame too khab ba ham zendegi konan.

Hala felan ke mitounin ba oon yeki tooppe pezhman bazi konin, chera sar seda ra mindazin? :-D

2:39 PM  
Blogger bizz said...

نمیشه داشتیم یه قل دوقل بازی میکردیم الان باید یه قل یه قل بازی کنیم

12:00 AM  
Blogger پژمان said...

با توپ من بازی نکن نگا تو مثل موش شدی نازی شیطون و بلا چه قدر تو بازیگوش شدی. خوبه از من یاد بگیری ببین دارم گل میکشم مداد زرد من کجاست میخوام یه بلبل بکشم

2:45 AM  
Blogger علي گُندو said...

اینارو ولش کن، مگه خواب سادس؟ من هر وخ می خوام بخوابم خوابم نمی گیره
nistigeo
اینو این پایین نوشته می گه تایپ کن تا نظرت آپ بشه

8:41 AM  
Blogger bizz said...

آره داره میگه هیچ گهی نیستی! به زبان فیلیپینی نوشته

9:18 AM  
Blogger Unknown said...

زندگی رو هر جور ببینی همونطوره! جدیدا راحت خوابم نمی بره و اتفاقا برای من کاش همه چی به سادگی خواب نباشه! :چشمک و البته این برای این زمانه، کسی چه می دونه چی می شه! :بازم چشمک

12:23 AM  
Blogger mijIT said...

مهم اینه که همه چی می تونه تو خواب به راحتی اتفاق بیفته، بدون اینکه به کسی بر بخوره! دو نقطه چشمک

10:39 AM  
Blogger BobXi said...

who gives a damn shit? be awake asshole, awake! they don't deserve this amount of care!

12:30 AM  

Post a Comment

<< Home